Owner ♡ Post ♡ Them ♡ Follow ♡ Dash ♡



All Of Me ♡
All Of Me ♡

Hey Fellas ♡


Bonjour fellas. Welcome to my online diary. I'm xFarah Sakinahx as Pawahh, the owner of this blog ♡ Be nice here and harsh words are not allowed. Thanks for coming here. Come again later!
-xoxo Pwincess ♡-

Tagboard ♡

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Edited by xFarah Sakinahx

S.A.H.A.B.A.T :')

Assalamualaikum and hai semua :) Dah bersawang dan dah lama tak update blog ni. Sekarang, baru rasa rajin nak update :') Sahabat? Apa itu sahabat? Sahabat ialah pemberian yang diberi oleh Allah S.W.T tetapi, kadangkala ada yang menyakitkan hati contohnya, kawan yang kita sayangi tiba-tiba dia menyimpan rahsia yang 'suspicious' dengan orang lain dan dia mula mengganggap kita kawan biasa :') Begitu sedih.

Apa gunanya kalau kita ada kawan yang pernah kita bersama-sama dengan dia dulu, tiba-tiba dia berubah. Siapa sangka? dia yang dulu, bukanlah yang sekarang ;( Hakikatnya, memang sedih. Tapi, demi dia, kita kena tampung semua kesedihan dengan kegembiraan dengan melihat dia gembira.

Setelah sekian lama, kami berkawan, dan satu hari kami seakan-akan terpisah. Tak kusangka tak ku duga kan? Hmm, Takpalah, Allah dah takdirkan tu semua. Mungkin itu yg terbaik kan? Tapi, kalau bersahabat tu mesti adil dan jangan ada perasaan atau kelakuan yg berat sebelah :')
#ASIMPLENOTEFORUS:')
-------------------------------------------------------------------------------------------------
DOAKU UNTUKMU SAYANG.
AKU TAK AKAN BERHENTI MENEMANI DAN MENYAYANGIMU,

HINGGA MATAHARI TAK TERBIT LAGI,
BAHKAN BILA AKU MATI,
KU KAN BERDOA PADA ILAHI,
TUK SATUKAN KAMI DI SYURGA NANTI :'(