Owner ♡ Post ♡ Them ♡ Follow ♡ Dash ♡



All Of Me ♡
All Of Me ♡

Hey Fellas ♡


Bonjour fellas. Welcome to my online diary. I'm xFarah Sakinahx as Pawahh, the owner of this blog ♡ Be nice here and harsh words are not allowed. Thanks for coming here. Come again later!
-xoxo Pwincess ♡-

Tagboard ♡

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Edited by xFarah Sakinahx

Salam Perkenalan :)

Assalamualaikum.Nama diberi Farah Sakinah Bt. Masetor.11 y/o.Sekolah Kebangsaan Sungai Pasir.Agama saya Islam.Kalau nak berkenalan boleh.Minta maaf tempat tinggal tak boleh beritahu :)
Saya ada kawan baik yang bernama Najjatul Syahira Bt. Rohimi.11 y/o.Dia tersangat comel dan dia sangat baik.Saya sayang Najjatul tuu.Kawan yang lain pun saya sayang.Btw,saya tak suka memilih kawan dan orang yang mana suka pilih kawan tuu sebabnya nanti akan berlakunya pergaduhan antara satu sama lain.Hope kawan2 ada sikap yang tidak suka memilih kawan dan suka berkawan dengan semua orang :).Kadang2 kami bergaduh jugak sebab salah faham.Tapi sekejap saja,kami berbaik balik.Saya duduk kelas 5 Ikhlas.Kawan2 and teacher2 semua sporting2 belaka.Kadang2 ada lawak dan kadang2 ada sedih.Suka sangat duduk dekat sini.Ramai kawan pastu semuanya baik2.Sampai sini saja.Nanti saya update lagii.Assalamualaikum.